Logo Minters

Niet tevreden?

Bent u niet tevreden over onze dienstverlening? Heeft u een klacht? Dan horen wij dat graag van u. Wij willen immers dat u en onze andere klanten tevreden zijn. Het verbeteren van de kwaliteit van onze dienstverlening is iets waar we continu aandacht voor hebben.

Het begint met het aangeven van uw ontevredenheid bij de persoon waarmee u te maken heeft, of had. Doe dat het liefst direct als u ongenoegen bij uzelf bemerkt. In een gesprek kunnen u en de medewerker kijken hoe samen tot een oplossing te komen. Hoe eerder, hoe beter.

Daarna kunt u contact zoeken met de leidinggevende en met de bestuurder. Wanneer u dan nog ontevreden bent over de uitkomst van de gesprekken, kunt u naar een externe klachtencomissie. Alles is uitgebreider beschreven in onze geactualiseerde Klachtenregeling.

Als u een klacht wilt indienen bij Minters, dan volgt Minters een vaste procedure om uw klacht te behandelen.

Uw (en onze) rechten

Uw (en onze) plichten

Wat u ons vertelt is persoonlijk, en moet dat ook blijven. Daarom heeft u het recht:

  • om te weten welke gegevens wij van u noteren en waarom;

  • om dossier in te zien en gegevens in het dossier ter discussie te stellen;

  • op geheimhouding van persoonlijke informatie die u aan de sociale professional geeft;

  • op veilige bewaring van uw dossier en gegevens, zonder toegang voor onbevoegden;

  • op vernietiging van uw gegevens, twee jaar na afsluiting van de hulpverlening.

Joy Kho - Teamleider Wijkteam Vlaardingen Westwijk

Minters-medewerker in de spotlight

Naam: Joy Kho

Functie: Teamleider Wijkteam Vlaardingen Westwijk

“Ik vind het nieuwe hulpverlenen zinvol en wil me inzetten om hier vorm aan te geven. Daarbij gaat het om korte lijnen, alles aan één tafel bespreken en vanuit de kern doorgaan tot alles wat een cliënt nodig heeft om de draad zelf weer op te pakken ook daadwerkelijk geregeld is.”

Minters-gerelateerde websites

Minters
Burgemeester Van Lierplein 51
3134 ZB Vlaardingen

T 010 435 10 22
E info@minters.nl

© 2017 Minters, dienstverleners in welzijn|E-colofon