Het begint met het aangeven van uw ontevredenheid bij de persoon waarmee u te maken heeft, of had. Doe dat het liefst direct als u ongenoegen bij uzelf bemerkt. In een gesprek kunnen u en de medewerker kijken hoe samen tot een oplossing te komen. Hoe eerder, hoe beter.
Daarna kunt u contact zoeken met de leidinggevende en met de bestuurder. Wanneer u dan nog ontevreden bent over de uitkomst van de gesprekken, kunt u naar een externe klachtencomissie. Alles is uitgebreider beschreven in onze geactualiseerde Klachtenregeling.
Als u een klacht wilt indienen bij Minters, dan volgt Minters een vaste procedure om uw klacht te behandelen.
Wat u ons vertelt is persoonlijk, en moet dat ook blijven. Daarom heeft u het recht:
om te weten welke gegevens wij van u noteren en waarom;
om dossier in te zien en gegevens in het dossier ter discussie te stellen;
op geheimhouding van persoonlijke informatie die u aan de sociale professional geeft;
op veilige bewaring van uw dossier en gegevens, zonder toegang voor onbevoegden;
op vernietiging van uw gegevens, twee jaar na afsluiting van de hulpverlening.
Naam: Angela van Peufflik
Functie: Participatiemedewerker
"Ik draag ertoe bij dat er verbindingen komen (en blijven) tussen diverse bewoners(organisaties), de gemeente en andere belanghebbenden in de Vlaardingse wijken Holy en Centrum met als doel: eigen plannen en ideeën ter verbetering van de eigen wijk of buurt realiseren. Daarnaast ondersteun ik bij Coach & Co een aantal coaches en hun co’s."
Minters
Burgemeester Van Lierplein 51
3134 ZB Vlaardingen
T 010 435 10 22
E info@minters.nl
© 2021 Minters, dienstverleners in welzijn|E-colofon